Ústav
Celoživotného
Vzdelávania
Žilinská univerzita
 
Prihláška na Univerzitu tretieho veku
Prihláška na Univerzitnú školu jazykov
Prihláška na prípravný kurz CAMBRIDGE
Prihláška na prípravný kurz GOETHE-ZERTIFIKAT
Application form Slovak language
ENovinky e-mailom
Chcete byť o aktuálnych novinkách informovaní Emailom?
Zadajte svoju adresu.

 

Ďalšie vzdelávanie VŠ učiteľov UNIZA
Ďalšie vzdelávanie doktorandov UNIZA
Charakteristika sekcie
Inovačné vzdelávanie

ZÁMERY

  • sprostredkovať základné a špecifické informácie a poznatky z oblasti komunikačných techník
  • oboznámiť sa s prejavmi neverbálnej komunikácie
  • rozvinúť komunikačné zručnosti k zlepšeniu kvality práce a vzťahov na pracovisku
  • identifikovať svoj vlastný komunikačný štýl naučiť sa správne odhadnúť partnera v komunikácii, a tým zvýšiť efektívnosť svojej práce

CIELE

  • uplatniť svoj vlastný komunikačný štýl v praxi, aj telefonicky
  • nezaťažovať svoje okolie emotívnymi prejavmi
  • praktickým tréningom si nacvičiť komunikačné techniky, aj telefonicky
  • vedieť sa orientovať a reagovať na prejavy neverbálnej komunikácie
  • poznať a využívať zásady efektívneho telefonovania

PROGRAM

Verbálna komunikácia

  • základné prvky a pravidlá komunikácie, komunikačné zručnosti
  • komunikačné zlozvyky pri hovorení a načúvaní
  • kladenie otázok - druhy, formy a formulácie

Asertivita, agresivita, submisivita

  • asertívne správanie, jeho zložky a technika používania
  • empatia, schopnosť vedieť počúvať, reakcie na kritiku
  • agresívne správanie - základné charakteristiky, zásady reagovania na agresívne chovanie
  • submisívne - pasívne správanie

Neverbálna komunikácia a jej prejavy

  • proxemika, posturika, gestikulácia, paralingvistika, haptika, pohad, mimika, kinezetika
  • interpretácia neverbálnych prejavov
  • nezámerné poskytovanie informácií

Telefonovanie

  • zásady efektívneho telefonovania
  • príprava a štruktúra telefonických rozhovorov
  • špecifiká komunikácie cez telefón (verbálny a neverbálny prejav)
  • najbežnejšie omyly pri pracovnom telefonovaní a rozdiely priamej a telefonickej komunikácie
  • schopnosť odolávať stresu a záťažovým situáciám pri telefonovaní

Ústav celoživotného vzdelávania
Sekcia cudzích jazykov
Univerzita tretieho veku
Univerzitná škola jazykov
Certifikované jazykové skúšky
Sekcia odborných programov
Projekty
Fotogaléria
Učiteľský Newsletter
created © 2009 MZM DATA